суббота, 16 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 10,11

На сьогоднішньому занятті ми обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань, а також, як створити презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. 
Створити план впровадження теми та оформили своє портфоліо. 
Створили документ для фасилітації та відповіли на головне запитання, яким чином можна покращувати освітнє середовище та забеспечити належну підтримку учню.
 Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо. 
Знайшли  Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Сьогодні останній день наших занять. Багато корисного та пізнавального ми взяли для подальшої професійної діяльності. Дякуємо своєму тренеру та Intel. 

пятница, 15 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 9

На нашому занятті ми з колегами обговорили приклади створення робіт учнів. Обговорили способи допомоги учням стати більш цілеспрямованими в навчанні, а також створили форму її оцінювання. Я розглянула та проаналізувала диференційоване навчання. Крім того, створила інструмент для підсумкового оцінювання. 
Цей модуль допоміг ще раз переконатися, що навчання має бути диференційним, бо всі учні різні, з різними здібностями, можливостями, але всі вони мають адаптуватися до сучасного життя, стати успішними. Після всього зробленого внесла корективи в план теми.

четверг, 14 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
Я задоволена тим, як я оцінюю навички мислення вищих рівнів та навички 21 століття у роботах моїх учнів. Я використовую вхідне оцінювання до початку вивчення теми для того,  щоб спланувати процес навчання.
Я залучаю моїх учнів до розуміння очікувань від їх учнівських проектів, до формулювання навчальних цілей та розробки критеріїв оцінювання до початку їх роботи над проектом.
Мої учні використовують спеціально розроблені мною Форми оцінювання упродовж всього виконання проекту для того, щоб розуміти, що від них очікується. Мої учні беруть участь у оцінюванні однокласників.

среда, 13 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 7

Опрацювавши цей модуль, я зрозуміла, що основним його завданням є розглянути варіанти ефективного використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Під час навчання були розглянуті основні принципи організації та роботи в малих групах/парах при створенні проектів.
Розглянуто процес створення прикладів учнівської роботи, таких як:
учнівської публікації
учнівської вікі-статті
учнівського блоґу
Також було розглянуто методи удосконалення учнівських проектів, за допомогою звукових ефектів, анімації тощо

вторник, 12 марта 2013 г.

Модуль 6. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
  • ділитися своїми ідеями з іншими
  • спільно збирати інформацію на веб-сайтах
  • запитувати та давати відповіді на запитання
  • змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші
  • створювати спільні вікі-статті, які складаються з декількох вікі-сторінок
  • створювати блоги

понедельник, 11 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 5
Продовжуємо вивчати, як навчати учнів за методом проектів та формувати навички 21 століття
 Використали стратегію (3-2-1)
Поділилися з колегами презентаціями проектів та обговорили засоби оцінювання проектів, та критерії оцінювання.
Навчилися правильно використовувати Інтернет-ресурси з дотриманням закону про авторське право. Зберегли у власному портфоліо документ "Дозвіл батьків для роботи учнів в Інтернеті", Забезпечили відповідальне використання мережі Інтернет шляхом проведення з ними та їх батьками профілактичної бесіди.

четверг, 7 марта 2013 г.

Рефлексія. 
Mодуль 4
 
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
  • ·    оцінювання навчальних проектів має здійснюватися протягом всього навчального процесу;
  • ·    залучати учнів до процесу оцінювання;
  • ·    залучати учнів до процесу обговорення проектів.